עגלה חשמלית למדרגות

עגלה חשמלית למדרגות מיועדת לשינוע ולהובלה של מטען ומשא במשקלים שונים. העגלה החשמלית היא מוצר חובה לכל מוביל ולכל עסק הזקוק לפתרון איכותי ומקצועי כדי להוריד או להעלות משאות ומטענים כבדים במדרגות, בקלות וללא צורך להפעיל מאמץ פיזי. העגלה מצוידת במנוע חשמלי עוצמתי ואמין, ניתן באמצעותה לטפס במהירות בגרם המדרגות ללא צורך לשאת בידיים או על הגב את המטען הכבד.

ישנם דגמים שונים של עגלות משא למדרגות, בהתאם לסוג המטען ומשקל המשאות הכבדים ניתן לבחור במוצר העונה על דרישות הלקוח, כאשר העגלה משמשת בין היתר להעלאה ולהורדה במדרגות של רהיטים מכל הסוגים והגדלים, מוצרי חשמל כמו מקררים, מכונות כביסה, טלוויזיות, מדיחי כלים, תנורים, מזגנים, חפצים שונים, סחורות ועוד. כדאי לדעת כי עגלת משא חשמלית מתאימה למדרגות פנים וחוץ, היא מיועדת לכל סוגי המדרגות, כולל בטון, שיש, אבן, מתכת או עץ.

מחפשים עגלה חשמלית למדרגות? צרו קשר באתר או בטלפון: 077-8047865

שימוש בעגלה חשמלית למדרגות

עגלת טיפוס מדרגות חשמלית הנקראת גם עגלה חשמלית למדרגות מתאימה למגוון רחב של שימושים, זהו מוצר ייעודי המתאים לכל ענפי התעשייה, ובמיוחס לחברות העוסקות בשינוע מוצרים ומטענים, מובילים, מפעלים ועוד.

בעזרת עגלה חשמלית לטיפוס במדרגות ניתן לשנע בקלות מטענים, סחורות ומשאות כבדים, ללא מאמץ והפעלת כוח ובלי לסבול מנזקים חמורים ובלתי הפיכים לגב, לשרירים ולשלד. יש דגמים ייעודיים המתאימים להעלאה או להורדה של מקררים ויש עגלות משא חשמליות המתאימות להעלאת ולהורדת מטענים וסחורות במשקל של עד 400 ק"ג, בהתאם לדגם.

כדאי לדעת כי העגלה החשמלית נראית באופן דומה לעגלת משא רגילה המשמשת מובילים להעלאה ולהורדה במדרגות של מטענים, חפצים ומוצרים. ההבדל העיקרי הוא במנוע החשמלי העוצמתי.

השימוש בעגלה החשמלית נועד למדרגות פנים או חוץ, קל לשנע באמצעותה מוצר משאות כבדים, בין אם במפעלים ובמחסנים לוגיסטיים גדולים, ובין אם לצורך שינוע סחורה לבתי לקוחות ולבתי עסק הממוקמים בקומה גבוהה ללא מעלית, או בבניין עם מעלית צרה שאינה יכולה לשאת את המשקל הכבד. לכן, העגלה החשמלית נפוצה מאוד אצל חברות הובלה וחברות אספקה והיא מאפשרת למוביל להעלות ולהוריד את המשא הכבד בעצמו, וכך חוסכים בעלויות השינוע וההובלה, שומרים על בריאות המוביל ומונעים ממנו מחלות מקצוע ובעיות כמו כאבי גב, פריצת דיסק וכיוצא בזה.

יש לציין, כי ניתן להתקין במדרגות במבני תעשייה מעלון חשמלי או מעלית מדרגות ייעודית, המעלון מחובר למסילה אותה מעגנים ברוב המקרים למעקה של המדרגות, ויש דגמים עם משטח מתקפל המאפשרים תנועה חלקה וללא הפרעה לאנשים אחרים העולים או יורדים במדרגות.

שימוש בעגלה חשמלית למדרגות כפתרון נגישות לנכים

קיים דמיון בין עגלה חשמלית למדרגות המיועדת לשינוע סחורה ומשאות כבדים, לבין מעלון חשמלי לטיפוס מדרגות. המעלון החשמלי לטיפוס במדרגות מתאים גם להעלאת ולהורדת אנשים עם מוגבלות, בדרך כלל נכים עם כיסא גלגלים.
העגלה החשמלית יכולה לשמש כפתרון להנגשת מבנים ציבוריים, מסחריים ופרטיים, כל עוד המוצר עומד בתקנים המחייבים והמחמירים ביותר. עם זאת, להנגשת מבנים ציבוריים ופרטיים בדרך כלל בוחרים בפתרון כמו מעלון לנכים הנחשב לאמצעי בטיחותי ואמין לשינוע אנשים בעלי מוגבלויות בין מפלסי הבית והקומות במבנה.

התקנת עגלה חשמלית למדרגות

עגלה חשמלית ניידת לטיפוס מדרגות אינה דורשת התקנה, וניתן לאחסן אותה בקלות בתא המטען של הרכב או במשאית. מעלון ייעודי לנכים מגיע במגוון גדלים, עיצובים ותצורות, המעלון חייב לעמוד בתקני הבטיחות שנקבעו על ידי מכון התקנים. את המעלון יש להתקין בהתאם למאפייני המבנה וגרם המדרגות, ובעיקר בהתאמה לצורכי המשתמש.

מחפשים עגלה חשמלית למדרגות? צרו קשר באתר או בטלפון: 077-8047865