עדן מעליות פועלת ומקדמת את נושא
הנגישות בליווי יועצי הנגישות בארץ

מעלון מדרגות - מעלון משטח למדרגות

הפתרון המושלם לבתים פרטים וציבוריים. מעלון משטח למדרגות או בשמו הנוסף – מעלון משופע, הינו מתקן המיועד לאנשים המוגבלים בניידותם ו/או נעזרים בכיסא גלגלים.

מעלון משטח למדרגות מספק למשתמש את הדרך הנוחה והבטוחה ביותר לעלות ולרדת בגרם המדרגות. אפשרות התקנה פנימית או חיצונית.

מעלון משטח למדרגות מורכב משני חלקים – מסילה המותקנת על המדרגות עצמן (על גבי עמודים) או על הקיר עצמו והמשטח (פלטפורמה) הנוסע לאורך המסילה. המתקן מתאים לגרם מדרגות ישר ומתעקל (ללא הגבלת סיבובי מדרגות). הפעלת המתקן אפשרית מהמשטח עצמו ובאמצעות שלטים אלחוטיים. עומס מותר הינו עד 300 ק”ג וניתן להרכיב מושב מתקפל ייעודי על המשטח עצמו.

לפרטים והזמנת מעלון משטח למדרגות – מעלון מדרגות מיוחד צרו קשר באתר או בטלפון: 08-6655788

בטיחות המשתמש במעלון משטח למדרגות היא הדבר החשוב ביותר לכם ולנו, לכן עדן מעליות בחרה במוצר האיכותי ביותר והבטוח ביותר. העומד בתקן הישראלי ובתקן האירופאי.

יופי ונראות הם גם דברים חשובים לנו ולכן גוף המסילות והמשטח עשויות נירוסטה מחוזקת (אל חלד) הקלות לניקוי, בעלת צג דיגיטלי לחיווי ולחצני טאצ’ . המותקנים רק במעלונים של חברת עדן מעליות.

מעלון משופע למדרגות הינו מכשיר שמיועד לאנשים מוגבלים בתנועה או לבעלי צרכים מיוחדים ברמה הפיזית שמקשים עליהם לעלות ולרדת במדרגות.

את המעלון המשופע למדרגות אפשר להתקין בבית פרטי או בכל מוסד שבו לא קיימת גישה לנכים.

המעלון עונה על תקן נגישות הישראלי באופן מלא!. באמצעות המעלון אפשר יהיה להתגבר על כל קושי בלעלות או לרדת וניתן לעשות את זה בישיבה / עמידה / בעזרת כיסא גלגלים / או ישיבה על גבי כיסא מתקפל על גבי המעלון.

מדובר במנגנון חכם שמאפשר נגישות רבה ונחשב לתחליף לפתרון הנגישות המושלים למדרגות.

 

הסוגים העיקריים של מעלון משטח למדרגות

כחברה מובילה המתמחה בתכנון והתקנת פתרונות נגישות חכמים אנו מציעים שלושה סוגים עיקריים של מעלון משטח:

מעלון למדרגות ישרות – מעלון משטח ייעודי המתאים למדרגות ישרות, המעלון מורכב משני רכיבים

 • משטח ישר המחובר למסילה, ומסילה המעוגנת בדרך כלל למעקה של גרם המדרגות.

מעלון למדרגות מעוקלותמעלון ייעודי עם משטח ישר ובטיחותי המיועד למדרגות מתעקלות, המשטח והמסילה מעוגנים למעקה חזק בחלק הפנימי של המדרגות המעוקלות.

מעלון משטח  או מעלון משופע במגוון אפשרויות

כאשר מזמינים מעלון משטח, או מעלון משופע פנימי או חיצוני למדרגות מחברת "עדן מעליות" ניתן לתכנן מעלון מתקדם טכנולוגית בהתאמה אישית מלאה לצרכי בעל המוגבלות. כחברה מקצועית ומובילה בתחום אנו מספקים מענה מותאם אישית ללקוח, וניתן לבחור בגודל המשטח הרצוי ובהתאמה לסוג המוגבלות.

מעלון מיוצר מחומרים איכותיים, בעיצוב מקורי, ובגוון המתאים לעיצוב הכללי בבית.

מעלון מגיע עם מנוע שקט וחסכוני, יש אפשרות לקיפול המשטח כדי לאפשר לשאר הדיירים להשתמש בנוחות במדרגות.

לשומרי שבת ולמגזר הדתי ניתן להתקין מעלון משטח שומר שבת עם פקד ייעודי, בהתאם לכללי ההלכה המחייבים.

לפרטים והזמנת מעלון מדרגות צרו קשר באתר או בטלפון: 08-6655788

בחרנו במוצר האמין והנוח ביותר למשתמש עם העיצוב ללא פשרות ואמינות גבוהה ביותר

מעלון משטח למדרגות בנוי משלושה חלקים, החלק הראשון הוא המשטח שנושא את המשתמש, החלק השני הוא יחידת המנוע הפנימית והשלישי הוא מסילות המעלון. יהיו הבדלים במנגנוני ההפעלה בין מעלון מדרגות אחד למשנהו. כמו כן, חשוב מאוד ויש להקפיד לוודא בכל רכישה של מעלון מדרגות שהוא עומד בכל התקנים האירופאיים והישראלים. בכל מקרה, על מנת שהמעלון יהיה מותאם באופן מדויק למבנה ולחלל, יש להתייעץ עם איש מקצוע מטעם חברה שעוסקת בתחום.

לפרטים והזמנת מעלון מדרגות צרו קשר באתר או בטלפון: 08-6655788

כיצד לבחור מעלון מדרגות?

שאלה מתבקשת והתשובה תהיה תלויה בעיקר בעיצוב חלל המבנה, לעיתים גם בגודל המבנה וגם בתקציב שיש לכל אחד. עומס העבודה המקסימלי למעלון משטח הינו 300 ק"ג, זאת להבדיל ממעלית רגילה שבא אין גבול למשקל המועמס. בנושא התקציב, מעלון משטח למדרגות מחירו יהיה נמוך באופן משמעותי מהתקנה של מעלית או מעלית ביתית. כמו כן, המעלון מסוגל לנוע בשיפוע (מדרגות לא ישרות) ולא רק מעלה ומטה. משמעות הדברים היא שיש להגדיר היטב את הצרכים והתנאים בחלל הבית ורק לאחר מכן יש לקבוע מה באמת נחוץ לכם.

לפרטים והזמנת מעלון משטח למדרגות צרו קשר באתר או בטלפון: 08-6655788

למידע נוסף השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם