כסא מעלון לנכים

כסא מעלון לנכים

מעלונים לנכים היא קבוצת מוצרים המיועדים לספק פתרון נגישות לנכים, לאנשים מבוגרים ולאנשים הסובלים מעודף משקל קיצוני בהתניידות שלהם בין מפלסי גובה וקומות במבנה. קבוצת מוצרים אלה נחלקת למספר קטגוריות שהשתיים המרכזיות שבהן כוללות כסא מעלון לנכים המיועד לאנשים המתניידים באמצעות כסא גלגלים, או מעלון כסא. בשורות הבאות נדבר על שני סוגי המעלונים הללו ועל התאמתם למשתמש.

מחפשים מעלית נכים למדרגות? צרו קשר באתר או בטלפון:08-6655788 

כסא מעלון לנכים – מה זה?

כשמו כן הוא, כסא מעלון לנכים הוא כסא המשמש כמעלית בין קומות או בין מפלסי גובה. מעלון זה מבוסס על מנגנונים שונים שהשכיח בהם הוא מנגנון המוצמד בשיפוע לאורך גרם המדרגות, ואליו מוצמד מושב עליו יכול המשתמש לשבת. בלחיצת כפתור מתחיל המעלות לנוע במעלה גרם המדרגות ומביא את המשתמש אל הקומה העליונה. כמובן, המעלון משמש גם בכיוון ההפוך בירידה לקומה התחתונה. מודל זה של מעלון שונה מהמודל של מעלון לכסא גלגלים, מעלון משטח למדרגות שבנוי על מנגנון דומה שאליו מחובר לא כסא, אלא פלטפורמה רחבה עליה ניתן לעלות עם כסא הגלגלים ולנוע בין הקומות. דגם נוסף של מעלון כסא מגיע בתצורה של מנגנון הגבהה קרי מתקן הרמה שבראשו מותקן כסא. המשתמש יושב על הכסא והמנגנון פשוט מתרומם כלפי מעלה לגובה הרצוי. מנגנון זה מתאים לחללים בהם ניתן ליישם מנגנון כזה ללא הפרעה של קירות או תקרה, ובמיוחד כאשר גרם המדרגות צר מדי למנגנון הרגיל. על פי הצורך, ניתן גם לבצע שינויים מבניים בתקרת הבית בכדי לשלב מנגנון כזה.

מהו המודל המתאים לכם?

ככלל, כל מודל ניתן להתאמה לכל משתמש אך אם במעלון שיותקן לא צפוי להשתמש אדם המשתמש בכסא גלגלים, מעלון כסא הוא המודל המתאים. במידה וישנו משתמש על כסא גלגלים, אפשר להתקין מעלון שמותאם לכסא גלגלים כלומר מעלון משטח למדרגות ולשלב בו גם מושב מתקפל על פי הצורך. אנו ממליצים תמיד להתקין מעלון שיותאם בעיקר לכסא גלגלים, כלומר, מעלון משטח למדרגות. כמובן שבבחירת מעלון כסא מחיר הוא פרמטר שיש לקחת בחשבון וישנו בהחלט פער של מחירים בין העלות של הדגמים השונים והתקנתם. את הדברים הללו אתם רוצים לשקול עם אנשי המקצוע שאצלם אתם בוחנים את הדגמים השונים.

מעלון משטח למדרגות הינו הפתרון נגישות המושלם אשר מציע שימוש לכסא גלגלים או לישיבה או לעמידה על גבי המשטח. כמו כן ניתן להיעזר במעלון משטח למדרגות גם לצורך העלאת ציוד או את שקיות הקניות שלכם.

בחברת עדן מעליות תוכלו למצוא את כל סוגי מעלוני הכסא והמעלונים שמותאמים לכסא גלגלים, מעלון משטח למדרגות ולקבל סיוע מקצועי במדידה, התאמה והתקנה של המעלונים בבית הלקוח. את הדגמים השונים תוכלו למצוא חברת עדן מעליות הינה חברה בעלת וותק של מעל ל 25 שנה בתחום. אנו נמצא לכם את הפתרון נגישות שמתאים לכם.

מחפשים מעלית נכים למדרגות? צרו קשר באתר או בטלפון:

08-6655788