מעלון נכים למדרגות מחיר

מעלון נכים למדרגות מחיר, דגמים וכו'

בשנים האחרונות גוברת המודעות לחשיבות הנגשת הבית לנכים ולאנשים עם מוגבלות פיזית. יש מגוון פתרונות מתקדמים להנגשת מבנים, דירות ובתים, ואחר מהפתרונות המומלצים הוא מעלון נכים למדרגות. חברת עדן מעליות היא מהחברות המובילות בישראל להנגשת מבנים על פי התקנים המחייבים. חשוב לדעת כי בשנת 1998 אושר חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ובשנת 2005 נוסף תיקון לחוק שמחייב את הגופים הציבוריים והפרטיים במדינה להנגיש מבנים ומתקנים לאנשים עם מוגבלות.

מה זה מעלון נכים למדרגות? מה היתרונות והחסרונות של מעלוני מדרגות המיועדים לנכים? אילו סוגים של מעלונים לנכים קיימים? איך לבחור נכון את המעלון לנכים? כל זאת ועוד במדריך שהכנו עבורכם.

מחפשים מעלון נכים למדרגות? מעוניינים בפרטים על מעלון נכים למדרגות מחיר, דגמים ועוד? צרו קשר באתר או בטלפון: 08-6655788

מעלון נכים למדרגות – הסבר כללי

מעלון נכים למדרגות הוא מתקן ייעודי וקבוע המאפשר להנגיש את גרם המדרגות לאנשים עם מוגבלות פיזית, ובהם נכים המשתמשים בכיסאות גלגלים. המעלון מאפשר לנכים לעלות ולרדת בנוחות ובבטיחות בין מפלסים בבית, בדירה, בבניין ובכל מבנה אחר, לרבות מבני מסחר ומבני ציבור החייבים על פי חוק להנגיש את המבנה. יש מגוון דגמים וסוגים של מעלונים למדרגות, לכן חשוב לפנות לייעוץ מקצועי ולהתאים את הפתרון הנכון והמתאים ביותר לצורכי הלקוח.
יתרונות וחסרונות של מעלון נכים למדרגות
יתרונות מרכזיים למעלון נכים למדרגות:
• פתרון מקצועי ואיכותי להנגשת חדרי מדרגות, בתים ומבנים.
• מחיר נוח ושווה לכל כיס.
• התקנה מהירה יחסית.
• מגוון דגמים והתאמה אישית לצורכי הלקוח.
מעלון המתאים במיוחד לנכים המשתמשים בכיסא גלגלים.
• מבנה מכאני חזק ועמיד.
• תחזוקה פשוטה.
• פונקציונליות – יש דגמים הניתנים לקיפול כדי למנוע הפרעה למשתמשים אחרי במדרגות, המעלון פונקציונלי ומתאים לשימוש גם על ידי אנשים אחרים המתקשים לעלות ולרדת במדרגות (קשישים, הורים עם עגלת תינוק ועוד).
• אין צורך לבנות פיר כמו במעליות.
חסרונות:
• המעלון מיועד בעיקר לנכים יש דגמים אחרים המתאימים לקשישים.
• מגבלות שימוש.
• תופס שטח.

סוגי מעלוני נכים למדרגות

מעלון כיסא למדרגות – מעלון מתקדם לנכים המתאים לכל אדם בעל מוגבלות. המעלון מגיע עם כיסא קבוע, לכן הנכה צריך לעבור מכיסא הגלגלים לכיסא המעלון, בכוחות עצמו או בעזרת אדם אחר. המעלון מתאים בעיקר לבתים ולדירות עם שני מפלסים ומעלה. התפעול על מעלון כיסא פשוט ונוח בעזרת שלט או ג'ויסטיק. זהו דגם בטיחותי ומומלץ הכולל אביזרי בטיחות כמו חגורה ייעודית למניעת נפילות בעת תנועת המעלון.

מעלון משטח למדרגות – אחד מהדגמים הפופולריים, דגם זה מאפשר לנכה המשמש בכיסא גלגלים לעלות על המשטח הייעודי ולעלות בין מפלסים בבית או במבנה. זהו מעלון משופע המיועד להנגשת בתים פרטיים, דירות עם שני מפלסים ויותר ומבני ציבור שונים. המעלון מורכב משני חלקים עיקריים – מסילה המעוגנת לקיר של המדרגות ומשטח ייעודי הנע לאורך המסילה. מעלון משטח מתאים גם למדרגות מעוקלות. מעלון משטח מתאים גם לקשישים ולאנשים עם מוגבלות שאינם משתמשים בכיסא גלגלים.

מעלון משטח מתקפל – דגם מתקדם של מעלון משטח, כאשר ניתן לקפל את המשטח כאשר לא משתמשים במעלון וכך חוסכים מקום ואנשים אחרים יכולים לטפס במדרגות בקלות וללא הפרעה.

דגשים חשובים בבחירת מעלון נכים למדרגות
כדי לבחור נכון מעלון נכים למדרגות חייבים לקבל ייעוץ מקצועי ויש להתאים את המעלון לצורכי הלקוח וסוג המבנה, תוך התייחסות נכונה לשיפועי המדרגות, קומות, כושר נשיאה (משקל), כמות משתמשים, תקני נגישות, אחריות וכמובן מחיר.
יש דגמים שונים של מעלוני נכים המתאימים לגרם מדרגות ישר ויש דגמים ייעודיים המתאימים לגרם מדרגות מעוקל.

עדן מעליות הינה חברה למעלונים לנכים ופתרונות נגישות בפריסה ארצית.

מחפשים מעלון נכים למדרגות? מעוניינים בפרטים על מעלון נכים למדרגות מחיר, דגמים ועוד? צרו קשר באתר או בטלפון: 08-6655788