שירות מעליות מחירים

החוק בישראל קובע שיש להתקין מעלית נוסעים בכל בניין שגובהו מעל 4 קומות, אך כיום ניתן למצוא מעליות גם בבניינים נמוכים מ-4 קומות. בבנייני מגורים משותפים ישנים ניתן להוסיף מעלית חשמלית או הידראולית, עם פיר פנימי או חיצוני, ולאחר שתקופת האחריות על המעלית החדשה מסתיימת ועד הבית יכול לבחור חברה אחרת לשירותי אחזקה שוטפים. כמו כן, במסגרת פרויקט תמ"א 38 נהוג להתקין מעלית חדשה בבניין, יש להשיג את האישורים הנדרשים מן העירייה ונדרש רוב של 2/3 מבעלי הדירות בבניין.

לפרטים נוספים על שירות מעליות והצעות מחיר צרו קשר באתר או בטלפון:

 08-6655788

לאחר התקנת מעליות בבניין מגורים חדש או ישן, יש לבחור חברה מקצועית לצורך תחזוקה שוטפת, ובהתאם להוראות החוק. כדאי לדעת כי החוק בישראל מחייב התקנת מעליות נוסעים בהתאמה לתקן 2481, ורק חברה מורשית יכולה לתכנן ולהתקין את המעלית בבניין. לאחר התקנת המעלית מבצעים בדיקה ראשונית על ידי נציג ממכון התקנים ורק לאחר הבדיקה וקבלת האישור ניתן להשתמש בה.

שירות אחזקת מעליות על פי החוק

החוק בישראל מחייב את יצרן המעלית לספק שירות ללא תשלום במשך 6 חודשים לאחר התקנת המעלית בבניין. בתום התקופה של 6 חודשים מיום התקנת המעלית האחריות על התחזוקה והתיקונים הנדרשים עוברת לדיירי הבניין. ועד הבית חייב להתקשר באמצעות חוזה עם ספקית אמינה לשירות ולאחזקת מעליות, יש לבחור רק חברה עם רישיון מתאים.

אחזקת מעליות ושירותים שוטפים למעלית בבניין המגורים כוללת את הפעולות הבאות:

בדיקת בטיחות ותקינות של המעלית – על פי חוק, יש לבצע בדיקת בטיחות למעלית המותקנת בבניין אחת לחצי שנה. בדיקת בטיחות חייבת להתבצע רק על ידי בודק מוסמך, יש לוודא כי שם הבודק מופיע ברשימת אנשי המקצוע המוסמכים של משרד העבודה. הבודק המנוסה בוחן את המכלולים השונים של המעלית כדי לאתר תקלות ובעיות בטיחות, בסיום הבדיקה עליו להכין תצהיר וסקירה של תוצאות בדיקותיו, עליו למסור את המסמך לוועד הבית או לנציג הדיירים, ויש למסור עותק נוסף למשרד העבודה לצרכי פיקוח ומעקב. אם הבודק מגלה ליקויים הנחשבים כחמורים, עליו להשבית את המעלית עד תיקון הבעיות.

טיפולים שוטפים – מעבר לבדיקת בטיחות אחת לחצי שנה, החוק קובע שיש לערוך במעלית הקיימת בבניין טיפולים שוטפים שונים כגון בדיקת תשתיות ומערכות החשמל, בדיקת בטיחות מקיפה, בדיקת בלאי חלקים ומכלולים שונים במעלית ובחדר המכונות, בדיקת עצירה בכל קומה לצורך כוונון, שימון צירים במערכות המכניות השונות, חיזוק והידוק ברגים ועוד. אם מאתרים חלפים בלויים יש להחליפם בזמן.

שירותים נלווים לאחזקת המעלית – החוק קובע חובת בדיקת בטיחות אחת לחצי שנה וטיפולים שוטפים על ידי חברת מורשית ובעלת אישורים מתאימים ממשרד העבודה. מעבר לדרישות החוק, חברה מקצועית לאחזקת מעליות מציעה חבילת שירותים נלווים כמו תיקון המעלית בהתאם לצורך, חילוץ אנשים הלכודים בתא הנוסעים (כוננות לשעת חירום), החלפת חלפים בעלות זולה (מעין ביטוח), שיפוץ קוסמטי של תא הנוסעים לפי דרישה ועוד.

חברת עדן מעליות מציעה שירות מעליות מחירים נוחים וזמינות מלאה בכל עת. באתר החברה תוכלו לקבל פרטים על שירות התקנת מעליות ועוד.

 

מחירון שירות מעליות

עלות אחזקת המעלית בבניין מגורים משותף משתנה בין החברות, הקריטריונים העיקריים שקובעים את עלות השירות למעלית הם סוג המבנה (מעלית בבניין מגורים רב קומות נמצאת בשימוש תכוף ודורשת יותר אחזקה), מספר קומות, שנת התקנת המעלית בבניין, שירותי אחזקה ושירותים נלווים לפי דרישת הלקוח, מיקום הבניין ועוד.

 

לפרטים נוספים על שירות מעליות והצעות מחיר צרו קשר באתר או בטלפון:

 077-8047865