עדן מעליות פועלת ומקדמת את נושא
הנגישות בליווי יועצי הנגישות בארץ

מעלון משטח מתקפל ללא פיר

חברת עדן מעליות גאה להציג את הפתרון המושלם לבעיית חוסר המקום, המעלון PLV-9 הינו מעלון ללא פיר אשר נתמך על שני עמודי בסיס מעוגנים לרצפה אם אפשרות התקנה פנימית או חיצוני. גובה הרמה של עד 1 מטר, עומס תקני עד 300 ק"ג, למשטח ישנה גישה מהצדדים ומלפנים, דופן הגנה אוטומטית ומספר רב של מידות למשטח על פי דרישות הלקוח. לחצי טאצ’ וצג LED דיגיטלי לנסיעה מהמעלון כסטנדרט, אפשרות לשלט אל חוטי לשליטה מרחוק. המעלון מציע פתרון יפה ואלגנטי לבעיית נגישות לבתים פרטיים ולמוסדות ציבורים.

מחפשים מעלון משטח מתקפל ללא פיר? צרו קשר באתר או בטלפון: 08-6655788

 
חברת עדן מעליות גאה להציג בפניכם ובפניכן את הפתרון המושלם למעלון ללא פיר המתאים לכל מקום שיש בו בעיית חוסר מקום. מעלון משטח מתקפל דגם 9-PLV אינו דורש פיר, הוא מתאים להתקנה פנימית או חיצונית לבניין ומשמש כפתרון מצוין ופופולרי לבעיית הנגישות עבור נכים, בעלי מוגבלות וקשישים בבתים פרטיים, במוסדות ציבור שונים ועוד.
 

מעלון ייעודי לנשיאת אדם בישיבה בכיסא גלגלים

חברתנו מתמחה בשיווק, תכנון, התקנה ותחזוקה של מעליות ומעלונים מכל הסוגים, לרבות מעליות נוסעים ומשא, מעליות מזון, מעלונים בטיחותיים ואיכותיים לנכים ובעלי מוגבלות, מעליות חשמליות והידראוליות ועוד. אנחנו גאים לשווק ולהתקין מעלון משטח מתקפל המיוצר על ידי המותג האוסטרי ASCENDOR. המעלון הייעודי מיועד להתקנה בתוך הבית (או הבניין) או מחוצה לו, ואין צורך בבניית פיר מיוחד עבור המתקן.
 
מעלון משטח מתקפל ללא פיר דגם 9-PLV מומלץ לכל בניין או בית פרטי שיש בהם בעיית חוסר מקום לבניית פיר או מעלית מסוג אחר.
 
המעלון ללא פיר נתמך על ידי שני עמודי בסיס המעוגנים היטב למשטח הרצפה, אפשר לעגן את הקונסטרוקציה של המעלון האנכי גם לרצפות בטון, מדרכות ברחוב ומשטחים נוספים.
 

תפעול קל וידידותי למשתמש

המעלון הבטיחותי מאפשר לכל אדם המשתמש בכיסא גלגלים לצורך ניידות, לעלות ולרדת ממפלס בגובה עד 100 ס"מ מהרצפה, וזאת ללא צורך לעבור לכיסא ייעודי אחר וללא צורך בעזרה ממלווה. המעלון הייעודי עומד עד עומס תקני של 300 ק"ג, ויש גישה נוחה ובטוחה למשטח המעלון גם מלפנים וגם מהצדדים.
 
המעלון מגיע עם דופן הגנה אוטומטית, והמתקן הבטיחותי מצויד בין היתר בצג דיגיטלי עם תאורת LED ולחצני טאץ' נוחים וקלים לתפעול. יש מגוון מידות לבחירת גודל המשטח, ניתן לתכנן את משטח המעלון על פי דרישות מיוחדות של הלקוח. יש אפשרות לשדרג את המעלון הייעודי עם שלט אל חוטי לצורך תפעול נוח ובטיחותי יותר ובאמצעות שליטה קלה מרחוק. המעלון מבטיח פתרון מושלם במקומות שיש בהם בעיית חוסר מקום לתכנון והתקנת מעלון עם או ללא פיר, המעלון הייחודי מסוגו מבטיח מראה אלגנטי ופותר את בעיית הנגישות המקשה על נכים וקשישים המתגוררים בבתים פרטיים עם גרם מדרגות בכניסה למבנה, המעלון מיועד גם לפתרון בעיית הנגישות במבני ציבור ובמבנים מסחריים ותעשייתיים נוספים.
 
חשוב לציין כי מעלון משטח ללא פיר מגיע עד לגובה של 1 מ', יש גם דגם המגיע עד לגובה של 1.4 מ'. זהו מעלון חשמלי המאפשר לקפל את משטח ההרמה המיועד לכיסא גלגלים באופן מלא כדי להימנע מהפרעה לאנשים אחרים וכדי לפתור בצורה מקצועית את בעיית המקום והנגישות במבנה.
מעלון משטח מתקפל עמיד בפני פגעי מזג האוויר, מהירות הרמת המשטח היא 9 מ' בדקה, והמידות הסטנדרטיות הן: 800X800, 800X1000, 800X1250 מ"מ. המתקן מגיע עם סוללה נטענת למקרה של הפסקת חשמל, והמעלון קל ופשוט להתקנה, ואין צורך בתחזוקה מיוחדת. ההרכבה מהירה ופשוטה מאוד, תוך כמה שעות מרגע הגעת הצוות שלנו תוכלו להשתמש במעלון החדש ולאפשר לנכים ולבעלי מוגבלות להתנייד בקלות וללא צורך בעזרה.
 

יתרונותיו של מעלון משטח מתקפל ללא פיר:

• פתרון מושלם למבנים עם בעיית חוסר מקום.
• פתרון בטיחותי איכותי ועמיד לנגישות במבני ציבור עם מדרגות בכניסה.
• המעלון מתאים לשימוש חיצוני או פנימי.
• ללא פיר.
• עמידות גבוהה במיוחד בפני פגעי מזג האוויר.
• תפעול נוח וידידותי.
• המשטח המתקפל חוסך מקום.
• עיצוב אלגנטי ומראה אסתטי.
 

מחפשים מעלון משטח מתקפל ללא פיר? צרו קשר באתר או בטלפון: 08-6655788

למידע נוסף השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם