מעלון מדרגות לנכים

מעלון נכים למדרגות

קיבלתם החלטה על רכישת מעלון נכים למדרגות וכעת אתם צריכים לעבור את התהליך של בחירת המעלון המתאים לכם ביותר וגם להתקין אותו בצורה מקצועית. בשורות הבאות נפרט בפניכם מספר טיפים שיסייעו לכם לעבור את התהליך בצורה הטובה ביותר, שגם תבטיח לכם את תחושת הערך הטובה ביותר שניתן להשיג מהפתרון הכל כך חשוב הזה.

מחפשים מעלון מדרגות לנכים? צרו קשר באתר או בטלפון:

08-6655788

מדידת גרם המדרגות ומרחב המדרגות לצורך התקנת מעלון מדרגות לנכים

לפני שאתם בוחרים דגם סופי של מעלון מדרגות לנכים, מומלץ להזמין מודד מקצועי, אפילו מטעם אחת מהחברות המציעות מעלון מדרגות לנכים גם אם זה כרוך בתשלום. המודד יגיע לביתכם וימדוד את שיפוע המדרגות, את רוחב גרם המדרגות, את המרחק הכולל שלאורכו צריך להימתח מנגנון המעלון וכן הלאה. כל אלה יכולים להוות נתוני מפתח בהכרעה על הדגם המתאים לכם ביותר. כך למשל, אתם לא רוצים להזמין דגם שהמנגנון המלא שלו בזמן פרישה מלאה, רחב יותר מגרם המדרגות או דגם שעוצמת המנוע שלו לא תואמת את שיפוע המדרגות בביתכם. על כן, לפני שבוחרים את הדגם הסופי, כדאי למדוד ולתכנן.

בדיקת פרמטרים טכניים

בניגוד לתפיסה הרווחת, מעלון מדרגות לנכים לא נועד לשרת אך ורק נכים, אלא גם אנשים כבדי משקל או אנשים מבוגרים המתקשים בהליכתם או להעלאת ציוד כגון קניות מהסופר. לכל מקרה ומקרה יש להתאים את הדגם שלו וכך למשל בבית בו מתגורר נכה על כיסא גלגלים, יש לבחור בדגם מותאם ולא בדגם מושב. חשוב לוודא שכושר הנשיאה של המעלון יספיק לניוד המשתמש בו. בבית בו ישנם שני משתמשים או יותר, חשוב לוודא שתהיה יכולת שליטה אוטומטית במעלון, לא רק מהמושב אלא גם מכל קצה של המעלון, כך שניתן יהיה “לקרוא” לו מהקומה העליונה או התחתונה.

מחיר כולל הכל

לבסוף, ברכישת מעלון מדרגות לנכים מחיר המעלון הוא ללא ספק פרמטר חשוב בקבלת ההחלטה, אך יש לוודא כי בתהליך בדיקת השוק אתם משווים תפוחים לתפוחים. המשמעות היא שאם אתם משווים בין שתי הצעות, עליכם לוודא ששתי ההצעות מתייחסות לאותה חבילת מוצר ושירות – מעלון אנכי עם או ללא התקנה, כושר נשיאה, סוג המסילות וכו. עלות ההתקנה יכולה להשפיע מאוד על העלות הכוללת, ולכן חשוב לגלם אותה בהצעה או לחשב אותה באופן ייעודי בנפרד, אך לא להתעלם ממנה.

מחפשים מעלון מדרגות לנכים? צרו קשר באתר או בטלפון: 08-6655788