התקנת מעלון מדרגות

מעלון מדרגות

הזמנתם מעלון מדרגות ואתם מחפשים כעת גורם מקצועי שיתקין אותו עבורכם? במרבית המקרים, המקום בו רכשתם את המעלון יוכל לבצע את ההתקנה בעצמו או לחבר אתכם עם גורם מקצועי לטובת התקנת מעלון מדרגות. יחד עם זאת, אם זה לא המצב, אתם רוצים לוודא שאת התקנת המעלון אתם מבצעים בסיוע גורם מקצועי המתמחה ספציפית בתחום זה, ולא בסיוע איש שיפוצים או בניין, שחושב שהוא יכול לעשות זאת בעצמו.

מחפשים מעלון מדרגות? צרו קשר באתר או בטלפון: 08-6655788

מדוע חשוב להזמין איש מקצוע להתקנת מעלון מדרגות?

למעשה, המעורבות של איש מקצוע בתחום של התקנת מעלון מדרגות, אמורה להתקיים כבר בשלבים הראשונים בהם אתם מנסים להתאים לעצמכם מעלון מדרגות לבית ועוד לפני שהזמנתם את הדגם הנבחר. צוות ההתקנה צריך לראות את גרם המדרגות שבו אמור המעלון להיות מותקן, לבצע מדידות בשטח ובהתאם לכך להמליץ על המפרט המיטבי עבורכם כמו גם להגדיר מפרטים שפשוט לא יתאימו לכם. אם את השלב הזה השלמתם בעצמכם, כעת חשוב שיוזמן איש מקצוע מומחה על מנת לבצע את התקנת המעלון על פי הסטנדרטים המקובלים בתחום המעלונים. סטנדרטים אלה מגדירים את הגובה המדויק שבו יש להצמיד את מנגנון המעלון לקיר גרם המדרגות, הזווית המדויקת ביחס לגרם המדרגות וכמובן מפרט ההתקנה (סוגי ברגים, מרחק בין ברגים וכן הלאה), על מנת להבטיח מקסימום יציבות של המעלון ועמידות לאורך זמן.

האם מחיר מעלון מדרגות אמור לכלול גם את עלות ההתקנה?

בבחירת מעלון מדרגות מחיר המעלון כיסא הוא לבטח פרמטר שיכול להשפיע מאוד על ההחלטה הסופית, ואין יותר לגיטימי מזה. יחד עם זאת, כאשר אתם משווים בין מחירים שונים המוצאים לכם עבור המעלון, חשוב שתבחנו את סעיף ההתקנה, קרי האם המחיר שמוצע לכם כולל התקנה אם לאו. התקנת מעלון היא עבודה לא פשוטה והעלות שלה לא מסתכמת בכמה מאות שקלים בודדות. גילום עלות התקנת מעלון מדרגות במחיר המעלון יכול להציב בפניכם הצעה גבוהה יותר מאחרות, אך לרוב תהיה זו ההצעה הטובה ביותר עבורכם, לאחר שתוסיפו לתחשיב של ההצעות האחרות את עלות ההתקנה.

חברת עדן מעליות מתמחה בהתקנת מעלונים ופתרונות נגישות מכל הסוגים, לרבות מעליות ביתיות, מעלון לכיסא גלגלים ומעלון כיסא למדרגות. אנו מספקים חבילות שירות הכוללות את המעלון ואת התקנתו על פי העדפות הלקוח. פרטים נוספים על המוצרים ועל שירותי ההתקנה תוכלו למצוא באתר האינטרנט של עדן מעליות, או בטלפון 08-6655788. צרו קשר עוד היום על מנת לקבל את ההצעה המתאימה לכם.

מחפשים מעלון מדרגות? צרו קשר באתר או בטלפון:

08-6655788