מעלון לנכים חיצוני

 

בבניינים משותפים קיים קושי מובן להתקין מעלון במדרגות הבניין, באופן שעלול ליצור הפרעה משמעותית ליתר הדיירים בבניין. התקנת מעלון בבניין משותף היא גם יקרה הרבה יותר בהתאם לקומה בה מתגורר האדם הזקוק למעלון. בשורות הבאות נביא בפניכם את האלטרנטיבה המצוינת של מעלון לנכים חיצוני ונפרט את המקרים בהם נכון להשתמש דווקא באפשרות הזאת.

לפרטים נוספים ולרכישת מעלון לנכים חיצוני צרו קשר בדף הצור קשר או בטלפון:

08-6655766

מהו מעלון חיצוני?

תחילה חשוב להדגיש כי מעלון לנכים הוא ביטוי שמתייחס אמנם לאנשים נכים באופן ספציפי, אך בפועל נכון גם לאנשים מבוגרים ולאנשים שרוצים להרים את רמת החיים שלהם ומתקשים בהליכתם. בכל מקרה שבו מתגורר אדם כזה במבנה משותף, חשוב לתת לו פתרון שיסייע לו להתנייד בין הקומות, לעלות אל ביתו ולרדת ממנו כרצונו וללא תחושה של מגבלה. יחד עם זאת, התקנה של מעלון על גרם המדרגות של הבניין המשותף יכולה להוביל להפרעה משמעותית לשכנים בבניין ובמקרה והאדם הנזקק למעלון מתגורר בקומה עליונה, גם מדובר בעלות מאוד גבוהה של פרישת מנגנון המעלון לאורך כל גרמי המדרגות בבניין. מעלון אנכי חיצוני הוא מעלון המותקן על גבי הקיר החיצוני של הבניין, היכן שניתן למתוח קו ישר אחד מקומת הקרקע ועד ביתו של המשתמש, בכל קומה. המדובר בפתרון יעיל יותר, פשוט יותר ובמרבית המקרים גם כזה שלא מפריע כלל לשכנים.

מעלון לנכים חיצוני – שיקולים בעד ונגד

תחילה חשוב לציין כי לעיתים הבחירה באפשרות של התקנת מעלון לנכים חיצוני היא אפשרות שנכפית עלינו לאור סירוב של השכנים להתקנת המעלון בתוך חדר המדרגות, סירוב לגיטימי בהחלט. על כן, ובהנחה שחייבים להתקין פתרון כלשהו, גם אם ישנם שיקולים נגד הפתרון החיצוני, זה עדיין הפתרון היחיד הרלוונטי. שיקולים בעד יכולים לכלול עלות נמוכה יותר ומינימום הפרעה לשכנים. שיקולים נגד יכולים לכלול הפרעה לשכנים שהמעלון עובר ליד החלון שלהם, תחושה לא נוחה של המשתמש כאילו הוא “תלוי באוויר” וחשיפה לאיתני הטבע.

אנו מספקים את המעלון ואת בניית הפיר למעלון. המעלונים שלנו עומדים בתקן ישראלי וכן בתקן האירופי. המעלון נמסר ללקוח לאחר בדיקה מקיפה של מכון התקנים הישראלי. אנו מספקים את השירות למעלונים בהמשך הדרך. צוות ההתקנות והשירות שלנו נמצא בפריסה ארצית.

בעדן מעליות תוכלו למצוא מגוון דגמים של מעלון לנכים חיצוני וכן שורה של פתרונות שינטרלו את כל שיקולי הנגד האפשריים. פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר האינטרנט של החברה ובטלפון.

השאירו פרטים בדף צור הקשר ואנו נשמח לחזור אליכם על מנת לספק את המעלון או פתרון הנגישות שמתאים לכם.

לפרטים נוספים ולרכישת מעלון לנכים חיצוני צרו קשר בדף הצור קשר או בטלפון: 08-6655788