עדן מעליות מציעה מגוון רחב של
מעליות שרות שיהפכו את חייכם לקלים יותר

מעלית שרות ומזון

מעלית שירות היא האמצעי הנוח והיעיל ביותר לשינוע מזון משקאות וציוד מטבח בין הקומות עבור מסעדות, קונדיטוריות, מפעלים, חנויות, משרדים, בתים פרטיים ועוד. חברת עדן מעליות מציעה מגוון רחב של דגמי מעליות שירות בהתאמה לצרכים ולמידות הדרושות ללקוח, שיהפכו את חייכם לקלים יותר.

מאפייניה של מעלית שירות ומזון

השימוש במעליות הולך וגובר עם השנים, ובמיוחד בשנים האחרונות בגלל הבנייה לגובה. כיום, נהוג להתקין מעליות בבנייני מגורים, מגדלי משרדים, מפעלים שבהם יש שתי קומות או יותר, רשתות קמעונאיות גדולות, עסקים, מסעדות וגם בבתים פרטיים. המעלית מקלה על חיי האדם ומאפשרת עלייה וירידה בין הקומות בקלות וללא מאמץ פיזי.

ישנם סוגים שונים של מעליות, ולכל סוג יש תקן ישראלי מחייב אחר. השירות למעליות השונות חייב להתבצע רק על ידי חברה מקצועית המאושרת לכך. כך לדוגמה, מעליות שירות ומזון חייבות לעמוד בתקן הישראלי ת"י 24-3.

מעליות שירות ומזון כפונקציה הכרחית

מעלית שירות ומזון היא הפתרון המיטבי והאמצעי היעיל והנוח ביותר לשינוע מזון, משקאות, מוצרים וציוד מטבח בין הקומות, המעלית מיועדת עבור מטבחים של מסעדות, מפעלי מזון, קונדיטוריות, מעדניות ועוד. כמו כן, מעלית שירות מיועדת כאמצעי שינוע יעיל ואיכותי של סחורות, מטענים וציוד עבור חנויות, משרדים, בתי עסק שונים, בתים פרטיים וכו'.

חברת עדן מעליות מציעה מגוון רחב של דגמי מעליות שירות ומעליות מזון, כל מעלית מתוכננת ומיוצרת בהתאמה לצרכים, לרצונות ולגודל הדרוש עבור הלקוח, והמטרה היא לספק מעלית אמינה ואיכותית שהופכת את חיי הלקוח לנוחים ולקלים יותר.

ראוי לציין כי מעלית שירות או מעלית מזון היא בדרך קטנה יחסית והיא חייבת לעמוד במשקלים שיש לשנע בין הקומות השונות בתוך המבנה. השימוש במעליות שירות ומזון הוא בתדירות גבוהה, לכן המעלית חייבת להיות אמינה ואיכותית, ויש לבצע תחזוקה שוטפת בזמן. את המעלית יש לתכנן בהתאם למגבלות טכניות במבנה, למרות שניתן לתכנן גם מעלית שירות חיצונית ולבנות פיר ייעודי.

בדרך כלל מעלית שירות איטית בהשוואה לדגמי המעליות המשמשות להובלת נוסעים, והמעלית הייעודית מסוגלת לשאת משקלים כבדים, יש דגמים המתאימים למשקל עד 100 ק"ג ויש דגמים מתקדמים יותר המסוגלים לשאת משקלים בין 200 ק"ג ועד 500 ק"ג.

מידע נוסף על מעליות שירות ומזון

• אפשרות לקבלת פיר קונסטרוקציית מתכת
• תא ודלתות מנירוסטה (קל לניקוי ) ע"פ דרישת משרד הבריאות !
• דלתות ורטיקליות או דלת כנף
• עומס עבודה:
• 50-100kg דגם MH
• 200-500kg דגם MTH
• הנעה חשמלית או הידראולית
• לחצני קרא-שלח בכל תחנה.

מעלית שירות ומזון מזמינים רק מחברת עדן מעליות

חברת עדן מעליות מתמחה בתכנון, ייצור, התקנה ותחזוקה של מעליות שירות ומעליות מזון,

החברה מספקת פתרונות מתקדמים ומותאמים אישית לצורכי הלקוחות. כחברה מובילה לייצור ולהתקנת מעליות אנו מציעים מעליות איכותיות ואמינות המתאימות באופן מושלם לצורכי הלקוח הפרטי או העסקי, ובהתאם למגבלות המבנה והשטח.

כל מעלית מתוכננת על ידי אנשי מקצוע מנוסים ומיוצרת מחומרים איכותיים ועמידים, בהתאמה מדויקת לדרישות התקן הישראלי. הידע והניסיון הרב שרכשנו לאורך השנים מבטיח מעלית שירות או מזון עמידה, נוחה לשימוש, יעילה וקלה לתחזוקה.

למידע נוסף ולהזמנות צרו איתנו קשר עוד היום בדף הצור קשר באתר בטלפון: 08-6655788

 
מעלית שירות ומזון
מעלית מזון ושירות

למידע נוסף השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם