מעלון כסא גלגלים למדרגות

לפני התקנת מעלון לכסא גלגלים בחדר מדרגות, כדאי וחשוב להכיר את הפרמטרים השונים שעל פיהם נבדלים הדגמים השונים של מעלון כסא למדרגות. פרמטרים אלה כוללים למשל כושר נשיאת משקל, גודל מושב ומשענת, מנגנוני בטיחות ישיבה וכדומה, ויכולים מאוד להשפיע על חוויית השימוש בכסא, שלא לומר על אפשרות השימוש בו מלכתחילה. בשורות הבאות נגדיר את הפרמטרים הללו ונסביר כיצד הם יכולים להשתנות ממקרה למקרה.

לפרטים נוספים ולרכישת מעלון לכסא גלגלים צרו קשר בדף הצור קשר או בטלפון: 08-6655788

כושר נשיאה – כושר נשיאה הוא הפרמטר שמתאר את המשקל המרבי שיכול כסא מעלון מדרגות לשאת. נתון זה מושפע מהחומרים מהם עשוי המעלון משטח למדרגות, מגודל וחוזק המנוע החשמלי וממאפייני המנגנון המצמיד את המעלון לקיר. מרבית הדגמים יוכלו לשאת במשקלו של כל אדם במשקל סביר, אלא אם מדובר באדם בעל עודף משקל חריג הנזקק לכסא כזה לאור קשיי התנועה מהם הוא סובל. בכל מקרה, כדאי לבדוק את הנתון של הדגם אותו אתם בוחנים ולוודא שאתם בטווח הבטוח. אנו ממליצים להזמין מעלון משטח לכסא גלגלים בכושר הרמה של 300 ק”ג.

התאמה לכסא גלגלים – ככלל, מעלון כסא למדרגות הוא דגם שמגיע בתצורת מושב. יחד עם זאת, ייתכן שהדגם המתאים לכם הוא דווקא זה של מעלון לכסא גלגלים למדרגות, קרי מעלון משטח למדרגות במקרה הזה, לא מדובר במושב אלא בפלטפורמה (משטח) עליה ניתן לעלות עם הכסא גלגלים. הכלל הוא שאם ישנו לפחות אדם אחד על כסא גלגלים, שצפוי להשתמש במעלון, יהיה תמיד נכון להעדיף את הדגם של מעלון מדרגות לכסא גלגלים. מעלון משטח למדרגות.

מחיר – בבחירת כסא מעלון מדרגות מחיר הוא פרמטר שחשוב לבחון הן בהשוואה בין המקומות השונים המציעים את המוצר והן בהשוואה בין הדגמים השונים. כל עוד הדגם שאתם בוחנים עונה על הדרישות שלכם, זה בהחלט אפשרי לבחור בדגם הזול יותר שאולי לא מציע את אותה רמה של פונקציונליות, אך לרוב יעשה את העבודה באותה מידה. יחד עם זאת, לא כדאי לוותר על אף פונקציונליות ועל אף פרמטר הכרחי לנוחות ויכולת השימוש, רק בגלל מחיר זול. לדוגמא חברת עדן מעליות מציע כסטנדרט את המסילות של מעלון מנירוסטה, ללא עלות נוספת.

ישנם כמובן פרמטרים נוספים כמו עיצוב, פאנל שליטה על המושב ו/או בנקודות הקצה של המעלון, מהירות תנועה וכן הלאה, אך שלושת הפרמטרים שציינו לעיל הם המינימום שאתם חייבים לבדוק לפני שאתם מקבלים החלטה על רכישת מעלון כסא למדרגות או מעלון מדרגות לכסא גלגלים (מעלון משטח למדרגות).

לפרטים נוספים ולרכישת מעלון לכסא גלגלים צרו קשר בדף הצור קשר או בטלפון:

08-6655788