התקנת מעלית קטנה

אם בעבר המודעות לנושא של אנשים בעלי מוגבלות הייתה נמוכה באופן יחסי, הרי שכיום המודעות לנגישות במגמת עלייה. למעליות ביתיות יש מקום חשוב במגמה הזאת שכן, באפשרותן לאפשר גם לנכים ולקשישים להגיע לכל קומה ומפלס בבית. התקנת מעלית קטנה היא פרויקט שיש לבצע בצורה הבטוחה והיעילה ביותר ולכן, עבור התקנה הן בבית פרטי מכל סיבה באשר היא והן בבניין משותף, יש לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר.

מתי יש צורך להתקין מעלית קטנה בבית פרטי?

מעלית קטנה בבית פרטי מהווה כיום צורך במגוון רחב של מצבים: ראשית כל, כאשר מדובר על פתרונות נגישות לנכים, מעלית מעין זאת מהווה פתרון יעיל מאוד. לא מדובר רק על אנשים המוגבלים מבחינת יכולת ההליכה שלהם וטיפוס במדרגות, אלא גם באנשים קצרי רואי, אשר במיוחד עבורם ניתן למצוא כיום מעלית קטנה, שניתן למשש את המספרים בה או מעלית דוברת אשר מכריזה על כל קומה. אין ספק כי מעלית קטנה מהווה פתרון יעיל מאוד לכל אדם שגר בבית בעל כמה מפלסים ויש בביתו גם אנשים בעלי מגבלת התניידות או שהוא עצמו אינו מתנייד. מעבר לכך, מעלית מעין זאת רלוונטית מאוד לכל בית שבו מתגוררים אנשים מבוגרים ויש בו כמה קומות. אנשים מבוגרים מתקשים לא פעם בעלייה במדרגות ובדי להקל עליהם, ניתן לבנות מעלית קטנה ביתית שתאפשר להם לעלות או לרדת בצורה נוחה וקלה בביתם. גם בבית שבו יש ילדים קטנים שיש לשאת מקומה לקומה בידיים, אין ספק כי מעלית קטנה יכולה להקל על המצב ולאפשר להעלות ולהוריד ילדים, תינוקות ופעוטות, יחד עם עגלת תינוק או בלעדיה, בצורה קלה ונוחה.

מחפשים מעלית קטנה? צרו קשר באתר או בטלפון: 077-8047865

מעלית קטנה בבית פרטי ניתן להתקין או באופן פנימי, בתוך הבית, דבר אשר דורש תכנון פיר מעלית בתוך הבית ודי מרחב כדי לעשות זאת, או באופן חיצוני, כאשר התקנה זאת היא פחות מורכבת מהתקנת מעלית בתוך הבית. כך או כך יש לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, על מנת שהתקנת המעלית תתבצע בצורה בטוחה ואיכותית.

מתי ניתן להתקין מעלית קטנה בבניין?

גם כאשר מדובר על בניין מגורים, לא פעם יהיה צורך להתקין מעלית קטנה. לעיתים מדובר על מקרים שבהם יש פרויקט תמ"א 38 שמתבצע בבניין שבמסגרתו גם מוסיפים מעלית. במקרה שכזה, ניתן כמובן להוסיף מעלית בגודל הסטנדרטי, אך אם מדובר על בניין שאין בו יותר מדי מקום להתקנת מעלית בגודל סטנדרטי, הרי שניתן להתקין מעלית קטנה. גם בבניינים שבהם עורכים שיפוץ פרטי, במקרים שבהם החלל קטן מדי להתקנת פיר מעלית גדול, יש צורך להתקין מעלית קטנה. גם במקרים בהם מדובר על בניין קטן יחסית שגם בו רוצים להתקין מעלית על אף שאין בו הרבה קומות, ניתן לשלב מעלית קטנה שתאפשר פתרון נגישות לאוכלוסייה מוגבלת וגם לאנשים מבוגרים. מי שיחליט לגבי גודל המעלית הנדרשת הוא כמובן איש מקצוע המומחה בתחום תכנון מעליות. חשוב לבחור במעלית בטוחה ואיכותית, גם כאשר היא איננה גדולה. יש לתכנן את פיר המעלית בצורה נכונה בהתאם לגודל ולבחור את המעלית המתאימה למבנה מבחינת העיצוב שלה, חומרי הגלם שמהם היא תהיה עשויה ובהתאם לכל הפרמטרים הנוגעים לבטיחות של המעלית לרבות פתחי אוורור, תקנות כיבוי אש ועוד.

מחפשים מעלית קטנה? צרו קשר באתר או בטלפון: 077-8047865