חברת עדן מעליות נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, חברתנו משקיעה מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.
הסדרי נגישות מבנים
להלן הסדרי הנגישות הקיימים במשרד ראשי בכתובת : תוצרת הארץ 3/40, באר שבע.
קבלת קהל במשרדי החברה (בתיאום מראש בלבד) טלפון 08-6655788 או במייל info@eden-lift.co.il
ניתן להיכנס למשרדים עם חיית שרות.
חניית נכים בחניון הבניין.
מעברים רחבים – מוסדרים.
דרכי יצירת קשר וחלופות כמוSMSאו דוא"ל לטובת אנשים לקויי שמיעה וחירשים.
שירות לקוחות נגיש
הדרכות עובדי עדן מעליות לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
מוקד טלפוני נגיש– המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה
בטלפון : 08-6655788. נגיש לכלל הציבור, לרבות אנשים עם מוגבלויות וזמין 24/7.
אמצעים נוספים ליצירת קשר – דואר אלקטרוני info@eden-lift.co.il
נגישות אתר האינטרנט
אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים. חברת עדן מעליות מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.
אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013. האתר תואם את המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ואת המלצות מסמך WCAG2.0 מאת ארגון W3C. כמו כן, מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.
הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הנייד.לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר. כמו כן חברתנו עוסקת במתן פתרונות נגישות ללקוחות פרטיים ומוסדיים בכל הארץ.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.
כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר, אנחנו ממליצים מאוד לצרף פרטים מלאים ככל שאפשר:
- תיאור הבעיה
- מהי הפעולה שניסיתם לבצע?
- באיזה דף גלשתם?
- סוג וגרסה של הדפדפן
- מערכת הפעלה
- סוג הטכנולוגיה המסייעת (במידה והשתמשתם)
פרטי אחראי הנגישות בעדן מעליות
- שם: עידן נשנז
- טלפון : 08-6655788 מוקד השרות שזמין 24/7 שם ניתן להשאיר הודעה טלפונית.
- דוא”ל : info@eden-lift.co.il