משווה גובה הידראולי לפריקת מכולות

משווה גובה הידראולי לפריקת מכולות נפוץ מאוד במרלו"גים (מרכזים לוגיסטיים), במחסנים גדולים עם רציף פריקה וטעינה, ברציפי פריקה והטענה בנמלים וברשתות הקמעונאיות בהן המשאיות פורקות ומטעינת סחורה. יש מגוון דגמים ופתרונות לתעשייה לכן כדאי להזמין משווי גובה הידראוליים רק לאחר סקר שוק מקיף, קריאת מפרטים טכניים, ייעוץ מקצועי, אפיון מדויק של צרכי הלקוח, מדידות ועוד. יש לציין כי משווה גובה הידראולי משמש כמעין גשרון עם שיפוע מסוים בין רציף המבנה או משטח הפריקה בעסק לבין עגלת המשאית המובילה מכולה.

חשוב לדעת כי יש דגמים שונים של משווי גובה הידראוליים, ועסקים וארגונים יכולים להזמין משווה גובה במידות שונות לפי בחירה או במידות מיוחדות לפי דרישה ספציפית ותכנון. כאשר מזמינים משווה גובה הידראולי לפריקה מכולות יש לוודא כי המוצר איכותי, מסיבי, מתאים לאקלים הישראלי, עונה על צרכי הארגון ועומד בתקני האיכות והבטיחות המחמירים ביותר.

מה כלול במערכת של משווה גובה הידראולי לפריקת מכולות?

משווה גובה לפריקת מכולות פועל באמצעות מערכת הידראולית מסיבית, חשמלית ועצמאית. יש מגוון דגמים ומערכות, בדרך כלל המערכת ההידראולית כוללת את הרכיבים הבאים:

• יחידת הנעה חשמלית, בדרך כלל הספק של 1 כ"ס ומעלה.

• משאבת שמן הידראולי ומיכל שמן.

• בוכנה ראשית שמטרתה להרים את המשטח להשוואת הגובה בין המשאית לבין משטח הפריקה והטעינה

• לוח פיקוד לתפעול נוח של משווה הגבוה.

• בוכנה משנית לפתיחת שפת משווה הגובה.

• מנגנון לבלימת נפילה של משווה הגובה כאשר המשאית זזה מהעמדה.

• מערכת שסתומים.

חשוב לבדוק את רמת הבטיחות של משווה הגובה ההידראולי, יש אבזור בטיחותי כמו מגן רגליים הממוקם בצידי המערכת ומונע הכנסת רגליים בזמן ההרמה, שסתום ייעודי למניעת נפילת המשטח, מערכת הטיה לצדדים המבטיחה גמישות של גובה המשטח המשווה בזמן נסיעה עליו ועוד.

פתרון מקצועי ובטיחותי לצריף התפעולי

משווה גובה הידראולי לפריקת מכולות הוא מוצר שימושי ונפוץ מאוד בכל ענפי התעשייה והמסחר. משווה גובה הידראולי נמצא בשימוש נרחב במרכזים לוגיסטיים של חברות להפצת מזון, משקאות, מוצרים בקירור, מוצרים וציוד לבית ולמשרד, תרוות, מוצרי קוסמטיקה, מוצרי אלקטרוניקה ומחשבים, ציוד ספורט ועוד.

ישנם פתרונות שונים להתקנת משווי גובה הידראוליים, לדוגמה משווה גובה חיצוני לפריקת מכולות המגיע עם שרוול אטימה וגלגלים. משווה גובה מאפשר לחברות ולארגונים לחסוך את העלויות של הוספת רמפה חיצונית מיציקת בטון, ובנוסף מגדילים את הבטיחות בזמן פריקה וטעינה של מכולות וסחורות.

ישנם דגמים המיועדים לשאת משקל סטנדרטי, ויש דגמים מסיביים של משווי גובה המיועדים למשאות כבדים ולעומסי משקל גבוהים במיוחד. משווה גובה הידראולי למשאות כבדים מספק כושר נשיאה של עד 35,000 Lbs, יש דגמים נוספים לכן חשוב להגדיר מראש את כושר הנשיאה הנדרש ובהתאם לכך בוחרים את המוצר המתאים.

כאשר מזמינים משווה גובה הידראולי יש להתייחס לתקני הבטיחות, התקנים החשובים ביותר הם התקן האמריקאי ANSI, תקני בטיחות אירופיים כמו 1398 EN ותו תקן CE.

מעוניינים להזמין משווה גובה הידראולי לפריקת מכולות העומד בכל התקנים והדרישות שלכם? צרו קשר עם חברת עדן מעליות המתמחה בתכנון, שיווק והתקנת מעלית משא, מעליות רגילות, מעלונים, רמפות העמסה ומשווי גובה עם בוכנה הידראולית.