מעלית משא למחסן

מעלית משא למחסן היא הפתרון הנכון לשינוע ולהעברת סחורות ומטענים בין קומות שונות במחסן או במפעל, היא מתאימה גם למרלו"גים ולמתחמים תעשייתיים בכל גודל. את המעלית משא מתאימים לפי דרישת הלקוח וצרכיו הייחודיים, וברוב המקרים אנחנו בחברת עדן מעליות מתכננים ומרכיבים מעלית משא הידראולית המיועדת לשינוע מטענים וסחורות במחסנים שיש בהם עד 5 קומות. עומסי העבודה של המעלית משא שלנו מתחילים ב 50 ק"ג ועד 10 טון. זו מעלית המבטיחה עמידות ואמינות גבוהה לאורך שנים, עלויות אחזקה נמוכות, תפעול נוח ובטיחות בעבודה.

תכנון מעלית משא למחסן לפי דרישת הלקוח

חברתנו מספקת ליווי מקצועי ומענה איכותי ומתקדם לכל מתחמי התעשייה הקיימים במדינת ישראל, ואנו עונים על הצרכים הטכניים שעולים מהשטח. לכן, בין היתר אנחנו מתמחים בתכנון מעליות משא למחסנים, לחללי עבודה ותפעול ולמרכזים לוגיסטיים.

אנחנו מתכננים מעלית משא המופעלת על ידי בוכנה הידראולית, זו מעלית אמינה מאוד לאורך שנים רבות, והיא מיועדת לשינוע ולהעברת מטענים וסחורות בשטח התעשייתי, כולל מחסנים עד לגובה של 5 קומות. חשוב לציין כי מעלית משא אינה מגיעה בגודל קבוע או במידות סטנדרטיות, ואנחנו מתכננים את המעלית בגודל ובתצורה המתאימים ביותר לדרישת הלקוח ומאפייני העבודה.

בזכות הידע והניסיון הרב שצברנו במחלקת הפיתוח וההנדסה שלנו, אנחנו מסוגלים לתכנן ולהתקין מעלית משא למחסן המתוכננת בהתאמה מושלמת לצרכים הייחודיים של הלקוח. השירות שלנו כולל ייעוץ מקצועי, תכנון מדויק של המעלית בהתאם לדרישות הלקוח, שטח המחסן, מגבלות טכניות, תקציב, כושר העמסה, סוג ומשקל המטענים שיש לשנע ודרישות מיוחדות של הלקוח.

מה היתרונות של מעלית משא למחסן?

שירותי תכנון, ייצור והתקנת מעלית משא למחסן על ידי חברת עדן מעליות מבטיחים לכם את היתרונות המשמעותיים הבאים:

חיסכון בזמן ובמאמץ – מעלית משא למחסן המיוצרת על ידי חברתנו מבטיחה חיסכון משמעותי בזמן עבודה, במאמץ ובכוח אדם. המעלית מיועדת לשינוע ולהעברת ציוד, סחורות ומטענים בכל גודל, בדרך כלל עד 5 קומות.

בטיחות מעל הכול – מעלית משא מיועדת לשינוע ולהעברת מטענים כבדים, זו מעלית עמידה וחזקה המתוכננת על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ על מנת להבטיח תפעול יעיל ונוח בדגש על שמירה על כללי הבטיחות בעבודה כדי להפחית ולמנוע סיכונים לתאונות, לפציעות ולנזקי רכוש.

תפעול נוח ויעיל – העבודה במחסנים מחייבת תפעול יעיל ונוח להעברת ציוד וסחורות, במיוחד במחסנים שיש בהם כמה קומות. המעלית נועדה לסייע בעבודה ולחסוך זמן ומאמץ, ואנחנו מתכננים מעלית משא המבטיחה תפעול נוח ויעיל לצוות העובדים ופתרון המבטיח התייעלות בעבודה וחיסכון בעלויות. ניתן לשלוח קריאות למעלית משא מכל קומה לכל קומה.

חיסכון במקום – במחסנים ובמפעלים רבים יש יותר מקומה אחת במתחם, לכן נולד צורך מהשטח ובעיקר ממנהלי המחסנים ומנהלי קווי הייצור במפעלים למעלית משא עמידה המאפשרת לשנע בקלות ציוד ומטענים בין המפלסים, וכך ניתן לחסוך מקום ולייעל את שטחי האחסון.

התאמה אישית – חברת עדן מעליות מתכננת כל מעלית משא בהתאמה אישית ולפי דרישה וצורכי הלקוח ומאפייני המחסן והמטענים לשינוע. בעת התכנון אנחנו מתייחסים לגובה המעלית, נפח ומשקל, יכולת הרמה, מהירות המעלית, נוחות התפעול ובטיחות.

תחזוקה נכונה של מעלית משא למחסן

אנחנו בחברת עדן מעליות מתכננים ומתקינים סוגים שונים של מעליות משא למפעלים ולמחסנים. ניתן לתכנן ולהתקין מעלית משא פנימית או חיצונית, עם או ללא פיר, דלתות, מדפים וכד'. המעלית שלנו מיועדת לעבודה רציפה בעומס גבוה, ולאחר ההתקנה הלקוח מקבל הדרכה כיצד לבצע תחזוקה שוטפת למעלית כדי לשמור עליה ולהשתמש בה לאורך שנים רבות ללא תקלות ובעיות.

חשוב לציין כי כל מעליות המשא של חברת עדן מעליות מיוצרות על פי התקן המחייב של מכון התקנים ובאישור של משרד העבודה. ברשותנו ניסיון מצטבר מעל 25 שנים ויש לנו לקוחות גדולים ומוכרים בפריסה ארצית רחבה. לתיאום פגישת ייעוץ ולהזמנת מעלית משא למחסן צור איתנו קשר עוד היום!