מעלון השוואת מחיר

מחיר מעלון חשמלי לנכים

לפני שאתם בוחרים דגם ומתחילים להשוות מחירים ברכישת מעלון חשמלי לנכים, חשוב לוודא שאתם בוחרים את הדגם שישרת את המשתמש בצורה הטובה ביותר על פי המגבלות מהן הוא סובל ועל פי המטרות שאותן הוא מעוניין להשיג באמצעות מעלון כזה. בשורות הבאות נבחן מהו מעלון, מהי הגרסה החשמלית שלו ואיך נכון לבצע השוואת מחירים אפקטיבית.

לפרטים נוספים, בחירת מעלון מחיר וסוגים צרו קשר באתר או בטלפון: 077-8047865

מהו מעלון חשמלי?

מעלון הוא אמצעי המיועד לסייע לאנשים בעלי מגבלות תנועה ובכלל זה קשישים, אנשים כבדי משקל ונכים, להתנייד בין מפלסי גובה שונים כמו למשל קומה עליונה ותחתונה בבית או במבנה כלשהו. מעלון חשמלי הוא דגם שמופעל באמצעות מנוע חשמלי ועל כן תלוי בזמינות של מתח חשמלי בכל עת. בעידן בו אנו חיים, אפשר בהחלט להניח שתוכלו ליהנות מאספקת חשמל רציפה ללא בעיות ויחד עם זאת, ישנם דגמים שניתן להפעיל אותם גם בצורה ידנית בסיוע של אדם נוסף ובסיוע של מערכת הידראולית שמקלה על המאמץ. דגמים אלה הם ממש לא חובה, אבל כדאי שתדעו על עצם קיומם. בבחירת מעלון חשמלי לנכים חשוב לשים לב לשני הפרטים הבאים, בנוסף כמובן לשיקולי עיצוב:

ישנם מעלונים בתצורת מושב ואחרים בתצורת פלטפורמה לנשיאת כסא גלגלים. וודאו שאתם קונים את הדגם המתאים לכם ובכל מקרה, אם ישנו אפילו אדם אחד שצפוי להשתמש באותו מעלון עם כיסא גלגלים, הרי שיש לקנות את הדגם המותאם ספציפית לכיסא גלגלים עם אפשרות להתקנת מושב מתקפל.

חשוב לוודא שכושר הנשיאה של הדגם אותו אתם בוחרים עונה על הצרכים שלכם, במיוחד אם הוא אמור לשרת אדם שמגבלות התנועה שלו נובעות ממשקל עודף חריג. לכל דגם ישנה מגבלת משקל וחשוב לוודא שאתם רחוקים מאותה מגבלה, מלמטה כמובן. אנו ממליצים תמיד לוודא כי המעלון בעל כושר הרמה של לפחות 300 ק”ג.

השוואת מחיר למעלון – זה חשוב וכדאי

לפני שאתם מחליטים על דגם מעלון השוואת מחירים הוא בהחלט שלב שאתם רוצים לעבור ובהיבט זה עליכם להשוות מחירים גם בין מקומות שונים המציעים מעלונים לנכים וגם בין מותגים שונים ודגמים שונים שיכולים להתאים לכם. פערי המחירים יכולים להיות משמעותיים ולפעמים זה רק עניין של בדיקה קצרה, שיכולה לחסוך לכם החל ממאות וכלה באלפי שקלים על הקנייה. לא כל מי שמציע לכם מחיר זול לפעמים זאת הבחירה החכמה. ישם חברות שמציגות את עצמם כחברת מעליות אבל לצערנו הרב הם אינם חברות מעליות כלל. ללא אישור ממשרד הכלכלה ואף גרוע מכך ללא אישור למוצר, למעלון, ממכון התקנים הישראלי.

באתר האינטרנט של עדן מעליות תוכלו לקבל הסברים מפורטים על הדגמים השונים של מעלון חשמלי לנכים, מעלונים ופתרונות נגישות. חברת עדן מעליות מתמחה במעלונים ופתרונות נגישות לביתם פרטים ולמודות ציבוריים.

לפרטים נוספים, בחירת מעלון מחיר וסוגים צרו קשר באתר או בטלפון: 077-8047865