תחזוקה שוטפת של מעליות – השוואת מחירים

תחזוקה שוטפת למעליות בבית ובבניין

אחד מהשיקולים המרכזיים בתהליך קבלת ההחלטה על התקנה של מעלית הוא השיקול של עלויות התחזוקה. תחזוקה של מעליות היא שירות מקצועי המסופק על ידי חברות המספקות תחזוקה של מעליות אשר בעלת אישור ממשרד הכלכלה על מתן שירותי תחזוקה למעליות. לתחזוקה זו ישנה עלות שנתית בסיסית המגלמת בתוכה את כל השירותים השוטפים וכן עלויות נוספות בגין תיקונים, רכיבים, חומרים וכן הלאה. סביב הנושא של תחזוקת מעליות אפשר בהחלט לומר שכל החברות המורשות לעסוק בתחום זה, הן חברות שיכולות להבטיח לכם את רמת הבטיחות הנדרשת על פי התקנים הרלוונטיים, אך לא כל החברות הללו יכולות להציע לכם את אותה רמה של שירות. ישנן חברות שיתמקחו איתכם על עלות של כל פח שמן לשימון מנגנוני המעלית, חברות שיותירו אתכם ללא מעלית למשך ימים כאשר מתגלה תקלה במעלית, חברות שלא תדענה לספק לכם מענה מקצועי לתקלות שונות וכן הלאה. בהתאם לכך, בדיוק כשם שהקדשתם זמן ומאמץ לבחירת חברה ממנה תזמינו את המעלית ואת ההתקנה שלה, כך כדאי להקדיש זמן ומאמץ בבחירת חברה שתספק לכם שירות תחזוקת המעלית לאורך זמן ועל פי הסטנדרטים שלהם אתם מצפים.

לפרטים נוספים ולהזמנת שירות תחזוקה של מעליות צרו קשר בדף הצור קשר או בטלפון:

 077-8047865

הפרמטרים לבחירת חברת תחזוקה

כאמור, ישנן לא מעט חברות תחזוקה של מעליות איתן ניתן לעבוד, אבל לפני שאתם בוחרים את החברה שלכם כדאי לבדוק כמה פרמטרים. תחילה, בבחירת שירות אחזקת מעליות מחיר הוא פרמטר חשוב ומרכזי שיש לבדוק, ועל כן לפני שאתם סוגרים הסכם על אחזקת מעליות השוואת מחירים הוא בהחלט מהלך שאתם רוצים לבצע לפחות בין שתי חברות אחזקה למעליות שונות ולו בכדי לוודא שאתם משלמים מחיר שוק סביר והוגן ולא משלמים מחיר מופקע שכל שנה עולה ועולה ללא שום הצדקה. שנית, אתם רוצים לבחון כיצד מתומחרים מרכיבי השירות לפי שירות שוטף ולפי עלויות משתנות כמו רכיבים, חומרים, קריאות שירות שחורגות מההסכם וכן הלאה. ישנן חברות שרות למעליות שיתנו משקל רב יותר לעלות השירות השוטף בעוד אחרות ייצרו את הרווח שלהן בעיקר על הקריאות החריגות. לבסוף, אתם רוצים לבחון את רמת השירות, קרי פרק זמן מקסימלי עד למתן מענה לקריאת שירות, בדיקות היקפיות שמבוצעות מעבר לנדרש בחוק וכן הלאה.

חברת עדן מעליות מספקת שירות תחזוקה של מעליות ברמה מקצועית גבוהה, על פי הסטנדרטים הגבוהים בשוק ובמחירים תחרותיים והוגנים לכל כיס. באתר האינטרנט של החברה תוכלו למצוא פרטים מלאים על השירות וכן תוכלו לפנות אלינו עוד היום בטלפון 08-6655788 ולקבל תשובות לכל השאלות המטרידות אתכם סביב הנושא החשוב הזה. עדן מעליות הינה חברה וותיקה עם טכנאים מקצועיים ובלי מודעות שירות ברמה הגבוהה ביותר. אנו נשמח לצרפכם לקהל לקוחותינו.

לפרטים נוספים ולהזמנת שירות תחזוקה של מעליות צרו קשר בדף הצור קשר