עדן מעליות פועלת ומקדמת את נושא
הנגישות בליווי יועצי הנגישות בארץ

נגישות לנכים בעדן מעליות

חברת עדן מעליות פועלת ומקדמת את הנושא של נגישות לנכים בליווי יועצי הנגישות בארץ. אנו מאמינים כי אדם בעל צרכים מיוחדים הינו אדם שווה זכויות בחברה הישראלית. אנו פועלים על פי חוק הנגישות ומתחייבים למצוא פתרון לכל בעיה בתחום הנגישות . אנו עושים ומתחייבים לאפשר לכל לקוח עם או בלי מוגבלויות שירות מלא ושבע רצון.

לפרטים נוספים על נגישות לנכים בעדן מעליות צרו קשר באתר או בטלפון:

08-6655788

במידה ויש לך שאלות/הצעות לשיפור כלליות או אישיות נשמח לקבל את פנייתך ולסייע ככל הניתן. עדן מעליות רואה הנגשת בעלי מוגבלויות זכות ולא חסד.

בעידן הזמן שלנו הרצון להיות ניידים הינו דבר מובן מאליו, על כך תחום הנגישות בעולם מפותח מאוד ונגיש מאוד.

בחברת עדן מעליות נגישות לנכים הינה אחד הנושאים החשובים ביותר, המקבלים דגש בתחום העשייה היום יומי של החברה.

פתרונות נגישות לנכים בעדן מעליות

מעלון לנכים הוא אמצעי שיכול להגביר את הנגישות ולשפר את איכות החיים של בעלי נכויות בבית העסק ובבית הפרטי.

לחברתנו קיימים מספר פתרונות נגישות לנכים ומתקשים בהתניידות ומענה על כל בקשה המותאם אישית לכל לקוח .

מעלון כיסא למדרגות – מעלון כיסא הינו כיסא ישיבה המונע באמצעות מערכת חשמלית, כך שהוא יכול לזוז על גבי מסילה המחוברת לגרם המדרגות. לכן,  בעלי קשיים בהתניידות מסוגים שונים יכולים לעשות שימוש במעלון כיסא כך שהם לא יאלצו להתמודד עם גרם המדרגות לבדם.

לפרטים נוספים על נגישות לנכים בעדן מעליות צרו קשר באתר או בטלפון: 

08-6655788

מעלית קלה
נגישות בעדן מעליות

נגישות לנכים באמצעות מעלון בצורת משטח למדרגות

מעלון משטח למדרגות –  התקנת מעלון משטח למדרגות יכולה לשמש אמצעי נגישות לנכים בבית, בצמוד למעקה המדרגות מותקנת מסילה עליה נעה פלטפורמה. הפלטפורמה מתקפלת, כך שחוסכת מקום כשאינה בשימוש ולרוב האדם הנכה יוכל לתפעל אותה לבד ולא יזדקק לסיוע. הפעלת המעלון מתבצעת על ידי שלט אל-חוטי או על ידי לחיצה על לחצני הטאצ’ שעל לגבי המעלון עצמו.

בטיחות המעלון הינו נושא מרכזי מאוד בחברת עדן מעליות על כן המעלון משטח למדרגות שלנו הינו עומד בתקנים המחמירים ביותר בישראלים (מכון התקנים) ובאירופה ( מכוני בדיקה על פי תקינה אירופאית) משטח הפלטפורמה הוא משטח נגד החלקה ושיש סביבו זרועות הגנות שימנעו נפילה ממנו בעת תזוזת המעלון.

בנוסף למשטח עצמו ניתן להוסיף כאופציה כיסא מתקפל מנירוסטה מחוזקת אשר מאפשר למשתמש לשבת בעת נסיעה במעלון כפתרון משלים של נגישות לנכים.

מעלון מדרגות מתאים לכל סוגי המדרגות בהתקנה פנימית וחיצונית, כולל מדרגות צרות והעשויות מחומרי גלם שונים כמו מדרגות עץ, שיש, בטון או כל חומר אחר.

השימוש במעלון מיועד כפתרון נגישות לבעלי מוגבלויות אבל במציאות שלנו הוא יכול לשמש אותנו גם לשימושים אחרים כגון : הורדת והעלאת ציוד ביתי או שקיות הקניות שלנו לדוגמא.

לפרטים נוספים על נגישות לנכים בעדן מעליות צרו קשר באתר או בטלפון:

08-6655788

נגישות בעדן מעליות

מעלון בלי פיר

מעלון משטח ללא פיר – מעלון משטח ללא פיר לגבהים נמוכים של  עד 1 מטר. המעלון מציע פתרון קל ונוח לבעיית נגישות לנכים, בין אם הם בעלי כיסא גלגלים או בין הם בעלי קושי בעלית מדרגות. מעלון המשטח דגם LM אינו דורש פיר, גוף המעלון עשוי מנירוסטה מחוזקת. למעלון יש לחצני פיקוד המותאמים לגובה ולצורת השימוש לבעלי מוגבלויות ובנוסף ישנה אפשרות ללחצני פיקוד בתחנה עליונה ובתחנה התחתונה לשליטה על ידי אדם שאינו במעלון.

בנוסף  קיים דגם מקביל למעלון משטח מתקפל  ללא פיר  – במקומות מסוימים בעלי קושי של מקום או גישה בעייתית ישנו פתרון בלעדי לחברתנו , מעלון משטח מתקפל ללא פיר, גובה הרמה של עד 1 מטר, עומס תקני עד KG300 , למשטח ישנה גישה מהצדדים ומלפנים, דופן הגנה אוטומטית ומספר רב של מידות למשטח על פי דרישות הלקוח.

לחצי טאצ’ וצג LED דיגיטלי לנסיעה מהמעלון כסטנדרט, אפשרות לשלט אל חוטי לשליטה מרחוק.

המעלון מציע פתרון  יפה ואלגנטי  לבעיית נגישות לבתים פרטיים ולמוסדות ציבורים.

לחברת עדן מעליות יש הפתרון המושלם לכל סוגי הנגישות וכל דרישות הלקוח, חברת עדן מעליות מתחייבת לשרות ברמה גבוהה ומאמינה כי זוהי זכות לתת לשרות לכולם וביחוד לבעלי קשיי התניידות .

לפרטים נוספים על נגישות לנכים בעדן מעליות צרו קשר באתר או בטלפון: 

08-6655788

למידע נוסף השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם