עדן מעליות מובילה את תחום
ההתקנות עבור כל סוגי הלקוחות

התקנת מעלית משא, מעליות נוסעים ושרות

חברת עדן מעליות מתמחה בנושא של התקנת מעליות ומשטחי הרמה מכל סוג עבור כל סוגי הלקוחות. בין אם מדובר בהתקנת מעליות פנימית או חיצונית אנו נמצא את הפתרון הטוב ביותר על פי דרישות הלקוח או האתר. צוותינו ילוו אתכם משלב התכנון ועד ל'מסירת' המערכת המוגמרת ללקוח. הניסיון של החברה  בהתקנת מעליות בבתים פרטים, בבנייני משרדים ומבנים ציבוריים מבטיח לכם שקט נפשי ואת המעלית הטובה ביותר עבורכם.

אנחנו מציעים מבחר פתרונות לאחזקה והתקנת מעליות משא, במבחר של גדלים ועומסים קטנים/ גדולים וגדולים מאוד. המיועדים למפעלים, מאפיות, מוסדות ציבור ותעשייה.

אנו עומדים בדרישות משרד הבריאות למסעדות וספקי מזון 

לקבלת מידע נוסף על התקנת מעליות מכל סוג: מעלית משא, מעלית לבית או מעלית שירות ולקבלת הצעת מחיר, צרו קשר באתר או בטלפון: 08-6655788

התקנת מעליות, מעלית משא, מעלית נוסעים ועוד

בעל מפעל ? מאפיה ? מסעדה ?

כיום, כל אחד מבין שעסק הפרוש על פני מספר קומות עובד בצורה לא יעילה ולא בטיחותי אם אין מעלית במבנה.

התקנת מעלית משא או מעלית שרות ומזון הינה הפתרון היחיד שעונה לדרישה של שינוע ציוד, מזון גולמי או מוכן הן מבחינת היעילות, המהירות ובעיקר – מבחינת הבטיחות וכן מבחינת משרד הבריאות. 

כל בעל עסק מעיד כי זמן שווה כסף, על כן מעלית משא היא הפתרון המושלם לחסכון בזמן בשינוע ציוד ומוצרים בין כל הקומות באתר, בין אם מדובר בעסק הפרוש על 2 קומות ועד למפעלים גדולים של 6 קומות ומעלה.

מעלית המשא / מזון שימושית מאוד לשימוש במחסנים או מפעלים קמעונאיים מפני שהיא יכולה לקצר זמנים בתקופה של ייצור שיא  ו/או בעומס עבודה מופחת.

לקבלת מידע נוסף על התקנת מעליות מכל סוג: מעלית משא, מעלית לבית או מעלית שירות ולקבלת הצעת מחיר, צרו קשר באתר או בטלפון:

08-6655788

עדן מעליות  מתכננת ומבצעת התקנת מעליות משא, מזון, מתקני הרמה ושינוע בכל הגדלים ע"פ דרישת הלקוח.

סדרת מעליות המשא המופעלות באמצעות בוכנה הידראולית, ההכרחית באתרים שאין בהם אפשרות לבניית פיר רגיל  ו/או מסיבות אחרות מבטיחה אמינות גבוהה לאורך שנים רבות בעלויות אחזקה נמוכות. הניסיון  והידע הרב שנצברו בעדן מעליות מבטיחים שלקוחותינו יקבלו מעלית משא בטוחה, שתוכננה בהתאם לצרכיהם המיוחדים והותקנה בדייקנות, ביעילות ובמהירות.

במעליות המשא שלנו אנו שמים דגש על בטיחות הציוד שלכם במעלית אך גם שמים דגש על הבטיחות של המשתמשים המפעילים את מעלית המשא בין אם מדובר בהתקנה פנימית או חיצונית, בעומסים מ- 50 ק"ג ועד 10 טון.

 

מחלקת השירות של עדן מעליות כוללת: ייעוץ, תכנון וליווי פרויקטים, בניית הפיר או פיקוח על בנייתו, התקנה, מלאי חלקי חילוף זמין, שירות ותיקונים 24/7.

בעדן מעליות נתאים את המעלית המתאימה במיוחד לכם. כל לקוחותינו (לקוחות פרטיים, מסעדות, מאפיות, מוסדות ציבור ותעשייה) נהנים מהידע והניסיון שלנו המבטיח להם פתרון 'תפור לפי מידה'.

אנו נשמח לעמוד לרשותך בכל שלב, ונענה לכל דרישה .

לקבלת מידע נוסף על התקנת מעליות מכל סוג: מעלית משא, מעלית לבית או מעלית שירות ולקבלת הצעת מחיר, צרו קשר באתר או בטלפון: 08-6655788

משווה גובה הידראולי לפריקת מכולות

התקנה מקצועית של מעלית משא

בית העסק שלכם נמצא בבניין קומות? רוצים לייעל את תפקודו על ידי התקנת מעלית משא? כדאי לכם לפנות לחברת עדן מעליות המתקינה סוגים שונים של מעליות, ביניהם מעליות נוסעים, מעליות שירות ומזון וכן מעלונים. כמו כן, החברה מתמחה בהתקנת מעליות משא פנימיות וחיצוניות המיועדות לעומסים קטנים וגדולים כאחד, מחמישים קילו ועד עשרה טון. כל אלה כמענה לצרכי לקוחות ממגזרים וענפים שונים במשק לרבות מפעלים, מוסדות ציבור, מאפיות, בתי מלון ועוד. המעליות עצמן מתוכננות על פי דרישות החוק, מאפייני המבנה ודרישות הלקוח. יש לציין כי החברה גובה עבור התקנת מעלית משא מחיר משתלם ותחרותי במיוחד.

לקבלת מידע נוסף על התקנת מעליות מכל סוג: מעלית משא, מעלית לבית או מעלית שירות ולקבלת הצעת מחיר, צרו קשר באתר או בטלפון: 08-6655788

משווה גובה הידראולי לפריקת מכולות

חשיבותה של מעלית משא

מרבית העסקים ומפעלי התעשייה השוכנים במבנה בעל יותר מקומה אחת, נדרשים בהתקנת מעלית משא לשינוע והעברת סחורות, ציוד וחומרי גלם בין הקומות והמחלקות השונות של הארגון. השימוש במעליות חשוב לחברה הן מבחינת יעילות והן מבחינת בטיחות. שינוע מוצרים באמצעות מעלית מבטיחה את העברתם ושינועם באופן בטוח וללא נזקים. מבחינת היעילות – מעלית חוסכת זמן וכוח אדם הנדרש להעברת מוצרים באמצעים אלטרנטיביים. כתוצאה מכך העברת סחורות במעלית מאפשרת את הגברת קצב עבודה והגדלת כמות הציוד המשונע בפרק זמן נתון.

לקבלת מידע נוסף על התקנת מעליות מכל סוג: מעלית משא, מעלית לבית או מעלית שירות ולקבלת הצעת מחיר, צרו קשר באתר או בטלפון: 08-6655788

מעלית משא למרתף יין
התקנת מעלית משא, נוסעים ומזון

על התקנת מעליות משא

אנו מספקים שירותי התקנה מלאים עבור מעליות משא. השירות כולל ייעוץ מקצועי, תכנון וליווי אישי של הפרויקט, תכנון ובניית פיר מעלית ו/או פיקוח על עבודות בניית הפיר. כמו כן נדאג להתקין את מעלית המשא ולספק עבורה שירותי תחזוקה ותיקונים מלאים סביב השעון, עם מלאי גדול, איכותי וזמין של חלקי חילוף. יש לציין כי מעליות משא כפי שאנו מתקינים פועלות בעזרת בוכנות הידראוליות, ומציגות רמה גבוהה של אמינות ועמידות ארוכת טווח, לצד עלויות אחזקה יחסית נמוכות. כל המעליות משא מסוגלות לעבוד בהיקף עבודה גדול וחלקם עובדות 24 שעות בימה ללא הפסקה כלל. בנוסף, הניסיון והידע הרב והעדכני של חברתנו מבטיח התקנה מקצועית ואמינה של מעלית שתוכננה בקפידה בהתאם לצרכים שלכם, תוך דגש מיוחד על בטיחות הציוד והעובדים המשתמשים במעלית.

לקבלת מידע נוסף על התקנת מעליות מכל סוג: מעלית משא, מעלית לבית או מעלית שירות ולקבלת הצעת מחיר, צרו קשר באתר או בטלפון:

08-6655788

התקנת מעלית משא, נוסעים ומזון

למידע נוסף השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם