עדן מעליות פועלת ומקדמת את נושא
הנגישות בליווי יועצי הנגישות בארץ

מעלון אנכי ללא פיר - מעלון ללא פיר

מעלון אנכי ללא פיר לגבהים נמוכים עד 1 מטר. המעלון מציע פתרון קל ונוח לבעיית נגישות בין אם בכיסא גלגלים או קושי בעלית מדרגות. מעלון המשטח דגם LM אינו דורש פיר, גוף המעלון עשוי מנירוסטה מחוזקת. למעלון יש לחצני פיקוד המותאמים לגובה ולצורת השימוש לבעלי מוגבלויות ובנוסף ישנה אפשרות ללחצני פיקוד בתחנה עליונה ובתחנה התחתונה לשליטה על ידי אדם שאינו במעלון.

מחפשים מעלון אנכי ללא פיר? צרו קשר באתר או בטלפון: 08-6655788

 
מעלון אנכי ללא פיר נחשב לפתרון מקצועי ואיכותי לבעלי מוגבלויות הזקוקים למעלית ביתית כדי לעבור בקלות בין שני מפלסים.
זהו דגם ייעודי של מעלית ביתית ללא צורך בפיר, והשליטה במעלית קלה ומותאמת למאפיינים ולצרכים הייחודיים של בעל המוגבלות ושאר בני המשפחה.  
 

מה זה בדיוק מעלון אנכי ללא פיר?

 
במבנים פרטיים וציבוריים יש גרם מדרגות המאפשר לעבור בין המפלסים, וכדי להנגיש את המבנה אפשר לתכנן מעלית או מעלון ללא פיר. מעלון ללא פיר הוא פתרון ייעודי להנגשת מבנים, בעיקר בבתים פרטיים ובדירות עם שני מפלסים וגרם מדרגות. המעלון משמש בעלי מוגבלויות ומתאים גם למשתמשים בכיסאות גלגלים, זהו גם פתרון איכותי למבוגרים ולכל מי שמתקשה לעלות במדרגות רגילות. 
 
מתקן מעלון אנכי מבוסס על שני חלקים עיקריים – תא נוסע הבנוי כמשטח ישר ועמיד המסוגל לשאת לפחות 300 ק"ג ומסילה אנכית המעוגנת לקיר תומך.
המעלון מחובר למסילה המחוברת לקיר, כאשר התקן הישראלי מאפשר לתכנן ולהתקין מעלון ללא פיר עד לגובה של 4 מטר בבית פרטי או עד לגובה של 2 מטר אם מתקינים את המעלון במבנה ציבורי.
 
היתרון העיקרי של מעלון אנכי לבית או למבנה אחר הוא העלות המשתלמת מאחר ואין צורך בבניית פיר, לכן חוסכים משמעותית בעלויות, ובנוסף ניתן לתכנן מעלון מעוצב לפי הצרכים והרצונות של הלקוח.  
 

מידע חשוב על מעלון ללא פיר

 
מעלון אנכי ללא פיר הוא סוג של מעלית ביתית לצורך הנגשת המבנה לבעלי מוגבלויות או לקשישים המתקשים לעלות ולרדת בגרם המדרגות שבביתם.
זהו פיתוח טכנולוגי מתקדם של המעליות הרגילות המחייבות פיר במבנה, והמעלון ללא פיר הפך לפתרון המומלץ והפופולרי להנגשת בתים פרטיים ומבני ציבור ומסחר. 
 
מחירו של מעלון ללא פיר זול מעלות התכנון וההתקנה של מעלית עם פיר, המעלון חייב לעמוד בדרישות התקן הישראלי המחייב, ובעיקר מגבלת הגובה.
 
כדאי לדעת כי ניתן לתכנן ולהתקין מעלון אנכי ללא פיר בתוך המבנה או מחוצה לו, המעלון חייב להיות צמוד לקיר תומך.
 
קיימים דגמים שונים של מעלון אנכי ללא פיר, כאשר כושר הנשיאה המקסימלי של הדגמים הבסיסים הוא עד כ-300 ק"ג, לכן 3-2 אנשים יכולים להשתמש במקביל במעלון הביתי בקלות וללא חשש.
כמו כן, אפשר להזמין את המעלון בעיצוב יוקרתי ובגוון לבחירה, בהתאמה לקונספט העיצוב הכללי בחללי המבנה ועל פי הטעם האישי של הלקוח.
 

מהם היתרונות של מעלון אנכי ללא פיר?

 
כאשר מעוניינים להוסיף מעלית ביתית לרוב מתייחסים רק למחיר אך ישנם שיקולים נוספים המחייבים התייחסות, לדוגמה שטח פנוי, כושר נשיאה, הפרש הגובה בין המפלסים, תקני בנייה ותקנים מחייבים של מעליות.
 
כמו כן, חשוב להתייחס לאחריות, לעמידות המוצר, לשירות של החברה המתקינה את המעלון ולאפשרויות העיצוב.
 
מעלון אנכי ללא פיר מציע יתרונות חשובים כגון:
 
• אין צורך לתכנן ולבנות פיר, המעלון האנכי לא צריך שטח גדול והוא מתאים גם למבנים קטנים.
• ברוב המקרים המחיר של מעלון אנכי ללא פיר זול משמעותית ממחיר של מעלית ביתית עם פיר.
• הנגשה מלאה של המבנה.
• מתאים גם לקשישים המתקשים לעלות ולרדת בבטחה במדרגות בתוך הבית או הדירה.
• התקנה מהירה יותר לעומת ההתקנה של מעלית עם פיר.
• מערכת הידראולית אמינה ועמידה המבטיחה מינימום תקלות.
• אפשרות להפעיל את המעלון גם בהפסקת חשמל.
• בטיחות מקסימלית למשתמשים במעלון ללא פיר.
• חיבור לשקע חשמל רגיל, אין צורך בלוח חשמל חדש ובהכנת תשתית מיוחדת.
 
הזמינו מעלון אנכי ללא פיר ותיהנו משירות מעולה, פתרונות מקצועיים ובטיחותיים, זמינות גבוהה, מחירים הוגנים והתקנה בגימור יוקרתי.
 

מחפשים מעלון אנכי ללא פיר? צרו קשר באתר או בטלפון: 08-6655788

 
 

למידע נוסף השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם